Standard Usługi Szkoleniowej
Miło nam poinformować, że Progress Project Sp. z o.o. działa zgodnie ze Standardem Usługi Szkoleniowej (SUS) Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (PIFS).
Misją PIFS jest m.in. kreowanie najwyższych standardów jakości usług szkoleniowych. W tym celu Komisja ds. Jakości Rynku Szkoleń opracowała Standard Usługi Szkoleniowej. Dokument ten jest zbiorem zaleceń promowanych przez PIFS, dotyczących wykonywania usługi szkoleniowej, niezależnie od rodzaju i natury prowadzonych szkoleń. Standard Usługi Szkoleniowej stał się punktem odniesienia dla przedsiębiorców – czyli odbiorców szkoleń, organów administracji publicznej, innych instytucji, a także osób indywidualnych, które potrzebują wsparcia w zakresie kryteriów wyboru firmy szkoleniowej lub weryfikacji jej działań.
Progress Project Sp. z o.o. w ramach standardu zarządzania jakością usługi szkoleniowej:
- posiada procedury do realizacji usługi szkoleniowej i referencje od Klientów poświadczające jakość dostarczonej usługi,
- publikuje informacje o oferowanych usługach szkoleniowych,
- posiada określone kryteria dotyczące rekrutacji i oceny kadry szkoleniowej,
- dokonuje oceny (ewaluacji) szkoleń,
- upowszechnia wiedzę o dobrych praktykach w zapewnianiu jakości szkoleń,
- stosuje obowiązujące przepisy prawne,
- zna i stosuje zasady prawa autorskiego odnoszące się do usług szkoleniowych,
- terminowo reguluje swoje zobowiązania finansowe,
- jest przygotowana do reagowania na sytuacje nieprzewidziane i zastrzeżenia klientów,
- posiada procedurę reklamacji świadczonych usług szkoleniowych,
- jest przygotowana na nieprzewidziane zdarzenia (np. choroba trenera).
Progress Project Sp. z o.o. w ramach procesu świadczenia szkolenia otwartego:
- dokumentuje program szkoleniowy,
- określa kryteria dla grupy docelowej,
- informuje o formie realizacji zajęć,
- dostarcza informacje o trenerze prowadzącym szkolenie,
- informuje Klienta o sposobie realizacji szkolenia.
Progress Project Sp. z o.o. w ramach procesu świadczenia szkolenia zamkniętego:
- przygotowuje program szkolenia w uzgodnieniu z Klientem,
- planuje działania ewaluacyjne.
- przedstawia Klientom informacje nt. szkoleń, zawierającą minimum: miejsce, czas, program, harmonogram i inne niezbędne informacje dla uczestników,
- podczas rozpoczęcia zawiera kontrakt z uczestnikami, przedstawia ramy organizacyjne i logistyczne oraz prowadzącego zajęcia,
- podczas szkolenia realizuje działania pozwalające na zrealizowanie celów i programów szkoleń,
- po zakończeniu szkoleń przeprowadza badania ewaluacyjne,
- wydaje certyfikaty o uczestnictwie.
- posiada kadrę merytoryczną,
- posiada osobę odpowiedzialną za stronę merytoryczną szkoleń i dobór kadry odpowiedniej do zakresu merytorycznego szkolenia,
- w sposób zaplanowany dba o rozwój merytoryczny swojej kadry.
- zapewnia uczestnikom profesjonalną obsługę i sprawną organizację szkoleń,
- organizuje szkolenia w warunkach zapewniających efektywność procesu uczenia się i higienę pracy umysłowej i fizycznej,
- organizuje szkolenia w warunkach odpowiednich do celu i formy prowadzenia zajęć,
- prowadzi zajęcia przy wykorzystaniu różnorodnych środków i materiałów dydaktycznych,
- uzgadnia z Klientami miejsce, datę, cenę wraz z informacją, co dokładnie zawiera, warunki przyjęcia zgłoszenia i rezygnacji,
- podaje kontakt do osoby odpowiedzialnej za organizację szkolenia,
- zapewnia uczestnikom szkoleń materiały oraz środki dydaktyczne.